Главная - На допомогу вчителю


 

Поради вчителям в роботі з обдарованими дітьми

 

           1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану дитину за  індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми . 
           2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована      дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязнь до неї інших учнів .
           3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне акцентування на її  винятковості породжує роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - зловмисне    прилюдне приниження унікальних здібностей - звичайно, неприпустима. 
       4. Учителеві необхідно пам'ятати, що в більшості випадків  обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.
         Усі обдаровані діти мають потребу в знаннях, яскраво виражений інтерес до  певної галузі знань. Немає потреби примушувати їх вчитися, вони самі шукають собі  роботу, частіше складну інтелектуальну, із задоволенням нею займаються, присвячуючи  їй увесь свій вільний час. Обдаровані діти вільно і швидко оволодівають  відповідними вміннями і навичками. Вони показують високий рівень досягнень.

 

 

 


Видавець:


Рада гімназистів ФМГ №17 м. Вінниці

Інтернет-підримка:


Вінницький міський центр дистанційної освіти