Главная - Директор і вчителі про гімназію


Сапіга Віталій ЮрійовичА що для нашого директора Віталія Сергійовича 

означає гімназія?

- Гімназія - це те місце, де я проводжу більшу частину мого життя, більшу частину доби. Це специфічна школа, яку вдалося створити в 90-х роках завдяки наполегливим зусиллям вчителів та учнів. В мене з’явилося багато однодумців, і разом ми змогли довести всім, що створення такої гімназії цілком можливе. Гімназія займає в моєму житті друге місце після родини.

 

 


Які досягнення Гімназії в минулому навчальному році?

    • Кожен рік не можна відрізняти від попередніх. Наш колектив системно працював і продовжує працювати. Одне з перших питань, яке ми ставили перед собою — робота з обдарованими дітьми — олімпіади, конкурси, не тільки у традиційному напрямку фізики та математики, а й художньої самодіяльності. 

    • Вперше виграли гран-прі, якого не отримували всі 15 років, завдяки тому, що мали найвищі результати в усіх жанрах, крім фізичної культури (загальне 22 місце). 

    • В тому році ми тримали олімпіадний рух на тому рівні, який притаманний нашій школі. Найбільш гідним конкурентом для нас був ліцей №7. Але ми відірвалися більш ніж на 500 балів — це дуже велика різниця. Перемогли всіх тільки завдяки наполегливій співпраці вчителів та учнів в усіх напрямках. 

    • Також минулий рік був ювілейним як для гімназії (15 років), так і для школи (60 років). Ми відмінно відсвяткували, провівши багато заходів. В тому числі було приємно, що кожна паралель зробила свій особливий та неповторний подарунок школі. 

    • За 20 років моєї роботи в школі влада вперше виділила 50 тисяч гривень, які пішли на капітальний ремонт даху. 

    • На жаль, в цьому році від нас поїхала Галина Петрівна в Донецьк, та вчитель фізичної культури.


Що змінилося в школі після надання їй статусу Гімназії?

    • Гімназія, як і школа — це середній навчальний заклад, але відмінність у тому, що ми можемо працювати по своїм програмам; ввели конкурсний відбір дітей, колективу, що дає змогу гарно підготувати учнів у вищі навчальні заклади.

    • За ці роки змінився й мікроклімат гімназії — відношення між вчителями та дітьми стали більш теплі, менш строгі.

    • Приємно відмітити те, що за ці роки майже весь педагогічний колектив змінився (80%), але зовсім не змінились, а навпаки збереглись і закріпились в історії наші традиції. 

Наша редколегія провела опитування на тему 

значення нашої гімназії :

серед вчителів

1) Що для Вас означає Гімназія?

    • Це зразок елітної та гарної освіти, улюблена робота, другий рідний дім, храм науки, розумні діти, не тільки радощі, а й проблеми, добре місце роботи, Більша частина життя, храм культури, етики, естетики, науки, наше життя, місце, де ми шукаємо для себе однодумців, де ми з дітьми створюємо щось цікаве, неповторне.


2) Що Ви хотіли побажати дітям та самій Гімназії?

    • Успіхів і нових гарних досягнень, мати кращий розвиток гімназії, реалізувати програми, що пропонують діти та вчителі, не втрачати висоти польоту, зберегти традиції, залишатися взірцем для інших шкіл міста, процвітання, бути місцем, куди завжди хочеться повернутися, щоб гімназія стала більш академічною, мала не гірших учнів, зберегла високий рівень навчання, професіоналізм, приємну атмосферу, мати взаємоповагу, більше позакласних зібрань, дітям — взяти все найкраще, знайти своє місце у житті.

серед учнів

Що для вас означає гімназія?

  • це мій рідний дім, в який я приходжу з радістю, зустрічаюсь зі своїми друзями і рідними вчителями;
  • друга домівка, де вчителі схожі на маму й тата;
  • найкращий навчальний заклад, але з великими навантаженнями;
  • школа, яка відома на весь світ; 
  • школа, яку можна порівняти з інститутом;
  • шлях у велике майбутнє;

 


Видавець:


Рада гімназистів ФМГ №17 м. Вінниці

Інтернет-підримка:


Вінницький міський центр дистанційної освіти